Nieuwe agent voor MIJN


Nieuwe agent voor MIJN

MIJN kleding BV is een samenwerking aangegaan met Karin Kiela Agenturen voor de verkoop van de collectie van MIJN in Nederland.

In het afgelopen jaar heeft MIJN kleding BV een succesvolle uitbreiding van haar distributienetwerk gerealiseerd waardoor MIJN nu in een groot aantal landen verkrijgbaar zal zijn. Om deze groei in binnenland en buitenland ook in de toekomst mogelijk te maken zijn er organisatorische wijzigingen doorgevoerd. Door de verkoopactiviteiten van MIJN in Nederland over te laten aan Karin Kiela Agenturen zal eigenaresse Henrike Bulthuis van MIJN Kleding BV meer aandacht kunnen besteden aan het ontwerpen van nieuwe en verrassende collecties. Daarnaast zullen nieuwe projecten opgestart worden die een verdere bijdrage leveren aan de ontwikkeling van MIJN.

Van MIJN voor jou
MIJN   |   the kids fashion label

Reacties