NOPPIES RETAIL CONCEPT INTERNATIONAAL SUCCES

NOPPIES RETAIL CONCEPT INTERNATIONAAL SUCCES


Het Noppies retail concept was al te vinden bij de Kaufhof in Duitsland, Inno in België en de Nederlandse Bijenkorf maar sinds kort zijn daar de internationaal prestigieuze warenhuizen Lafayette en Harrods bijgekomen. Sinds maart is de Noppies Maternity collectie te koop bij Harrods London en 18 juli zal er een shop-in-shop bij Lafayette Parijs geopend worden.

Lafayette en Harrods
Galerie Lafayette is een internationale Frans warenhuisketen die exclusieve producten van de grootste Franse en internationale merken aanbiedt. Harrods, gelegen in London, is ook een warenhuis gespecialiseerd in luxe goederen. Noppies levert volgens haar eigen concept producten aan bij deze warenhuizen.

Concept
Het retail concept van Noppies houdt onder andere in dat zij de zwangere vrouw een compleet pakket collecties aanbiedt die zij nodig heeft tijdens haar zwangerschap van het prille begin tot aan de borstvoeding. De collecties bestaan uit lingerie, nursing, fashion, denim, sport, lounge, business en party. Dankzij de prettige winkelinrichting en service van het verkopende personeel wordt er een fijne shop omgeving gecreëerd.

Nieuw is dat Noppies dit concept in samenwerking met retailers kan opstarten en in de markt zetten, de zogenoemde partnerwinkels. Pand, personeel en vaste lasten zijn voor de partner. Kassa, voorraad en algemene marketingkosten voor Noppies. Een aantrekkelijke risico beperkende samenwerking qua ondernemen.

Benieuwd naar de collecties, ga naar: www.noppies.com.

Reacties