Maak met MERRELL de grootste fotopanorama ter wereld

MERRELL is gestart met een wereldwijde campagne onder het motto 'Add Your Own Scenery'. Hiermee daagt Merrell iedere 'buitenmens' uit een foto van zijn favoriete outdoorlocatie te uploaden voor het goede doel.

Met de geüploade foto's wil Merrell 's werelds grootste fotopanorama samenstellen. Elke foto is goed voor een donatie van Merrell aan organisaties die zich bezighouden met natuurbeheer en natuurbehoud. In totaal zal het Amerikaanse outdoor- en casualschoenenmerk maximaal $ 250.000 schenken.

Bij het uploaden van de foto wordt de bezoeker van de speciale website gevraagd de locatie bekend te maken waar de foto is genomen. Vervolgens verschijnen automatisch de coördinaten van deze locatie en wordt de foto geplaatst op de juiste geografische plek in de collage van reeds ingestuurde foto's. Zo ontstaat een enorm fotografisch panorama van met elkaar verbonden gebieden en locaties.

Doel van de campagne is nóg meer mensen over de hele wereld enthousiast te maken voor sporten en recreëren in de natuur en hen tegelijkertijd bewust te maken van de noodzaak om zorgvuldig met die natuur om te gaan. De 'Add Your Own Scenery' campagne bestaat uit productgerelateerde advertenties en een heel scala van virtuele activiteiten. De campagne is in samenwerking met het in Londen gevestigde creatieve bureau The Minimart ontwikkeld en sluit aan bij Merrell's 'Let's Get Outside' brand slogan

Reacties