Samenwerking GARCIA

Fortress Social Branding gaat lange termijn samenwerking aan met Garcia B.V.


Het Amsterdamse social media bureau Fortress Social Branding en het Nederlandse jeansmerk Garcia gaan per direct een lange termijn samenwerking met elkaar aan. Binnen dit traject zal er op strategisch en uitvoerend niveau ondersteuning worden geboden aan de internationale social media activiteiten van Garcia.

Voor Garcia is het uitbreiden van de social media activiteiten een logische stap. Berndt de Wit, international marketing manager Garcia: “Door de digitalisering van de samenleving is online marketing noodzakelijk in bijna elke onderneming. Social media neemt een belangrijke plek in binnen onze marketingstrategie. Garcia wil altijd een paar stappen voor lopen op de huidige markt.” Fortress zal haar expertise inzetten om de zichtbaarheid van Garcia op sociale netwerken te vergroten. Dit zal o.a. worden gedaan door de huidige kanalen te optimaliseren en uit te breiden met social media applicaties. Yigal Roos, commercial director bij Fortress Social Branding: “Wij zijn zeer verheugd om samen te werken met een internationale organisatie als Garcia B.V. Als full-service social media bedrijf kijken wij er naar uit om Garcia in de breedste zin van het woord te assisteren met het opbouwen van de community.

Over Fortress Social Branding
Fortress Social Branding is een fullservice bureau dat op zowel strategisch als uitvoerend niveau social media activaties ontwikkelt voor partijen als Take2 Interactive, Gaastra International Sportswear, Centraal Beheer Achmea, Specsavers, Bethesda Softworks en Keune Haircosmetics. Fortress Social Branding onderscheidt zich door een zeer hands-on gerichte aanpak op basis van o.a. strategie ontwikkeling, technische implementatie en community management.
 
Over Garcia
Garcia is een stoer en trendy merk in jeans- en vrijetijdskleding dat wordt verkocht via flagship stores, shop-in-shops, outletwinkels en onafhankelijke winkeliers door heel Europa. Garcia ontwerpt casual kleding voor mannen en vrouwen in de leeftijd van 20-45 jaar en voor tieners van 8-16 jaar. Op dit moment kent Garcia zes trendy collecties die direct inspelen op de actuele vraag in de markt. Van oudsher heeft Garcia een „blauw‟ denimgehalte en dat komt nog steeds tot uiting in een zeer uitgebreid en hoogwaardig denimpakket van jeans en jackets in diverse wassingen.

Reacties