Nieuw bij The X-Factor: GIOIA MONDO


TOTAAL NIEUW CONCEPT IN KINDERKLEDING

Gioia Mondo. Het nieuwe kindermerk geïntroduceerd in 2011. Uniek is dat het merk spelende kinderen als uitgangspunt heeft en dit perfect weet te combineren met mode en kwaliteit. Kinderen moeten er goed gekleed en stoer bij lopen, vindt Gioia Mondo, maar ze moeten vooral ook onbevangen kind kunnen zijn. Juist die combinatie maakt Gioia Mondo tot een eigenzinnig merk met een uitgesproken karakter. Het startschot is gegeven met de kledinglijn “The Suitables”, een serie exclusieve pakken, om als vanouds in te ravotten. 

 
In een pak van “The Suitables” gaat er bij de kinderen een knop om: ze voelen zich gelijk vrij in hun doen en laten. Ze rollen weer van bergen en stampen vrolijk in plassen. De pakken zijn daar ook speciaal voor ontwikkeld, door gebruik te maken van bijzonder duurzame stoffen en verstevigde knie -en elleboog patches. De getailleerde pasvorm, de stoere details en hippe kleurcombinaties maken de pakken ook nog eens super fashionable!

“The Suitables” zijn er in vier soorten: ‘The Suitables Explore’ voor outdoor fun, ‘Create’ voor alle creatieve uitspattingen, ‘Perform’ voor optimale bewegingsvrijheid en ‘Relax’ om lekker bij te komen. Uiteraard zijn alle Suitables draagbaar voor elk gewenst moment.

Naast de kledinglijn wordt het assortiment van Gioia Mondo uitgebreid met een stoere toolbelt en kleurige mutsen. Het merk is ambitieus en streeft naar een volledig duurzaam en maatschappelijk verantwoorde manier van ondernemen.

Gioia Mondo is er voor kinderen vanaf drie tot en met acht jaar, verkrijgbaar via de webwinkel www.gioiamondo.com en in de winkels.

Reacties