MIJN zomercollectie 2013


Met liefde gemaakt. Voor jou, van MIJN.

Het nieuwe kinderkledingmerk MIJN heeft een prachtige casual chic zomercollectie gemaakt. De kleding is draagbaar en betaalbaar. MIJN draag je naar school, maar met een andere mix uit de collectie ga je zeker ook chic naar een feestje toe. Alle kleding wordt ontworpen door Henrike Bulthuis, zij is de designer en eigenaresse van dit mooie Hollandse kindermerk.

De zomercollectie 2013 is een tijdloze collectie. Kenmerkende kleuren zijn: wit, blauw, grijs, groen, geel en kaki in verschillende tinten. MIJN maakt gebruik van stippen, strepen en ruitjes om de collectie mee te mixen. Zo ontstaat er een speels geheel om prachtig de zomer in te gaan.

Een echte eyecatcher is de postzakjas! Maar eigenlijk springt ieder kledingstuk er uit. MIJN geeft elk item een eigen detail mee, zoals een contrasterend strikje, een kanten bies, glimmende knopen of een klein bedeltje aan de mouw. De zomercollectie is spannend voor iedereen!

Het nieuwe merk maakt alle kleding van organic cotton. Daarnaast doneert MIJN voor ieder geproduceerd item een bedrag aan het project ‘Tears’ in India. MIJN steunt hiermee gehandicapte kinderen, die door donaties de mogelijkheid krijgen om ook naar school te gaan.

De kleding van MIJN is verkrijgbaar in de maten 92 t/m 164, voor meisjes en vanaf deze zomer ook voor jongens. Kijk voor meer informatie op www.mijn-kleding.nl

Reacties