MIJN STRANDCOLLECTIE 2013

MIJN STRANDCOLLECTIE 2013
 
Met liefde gemaakt. Voor jou, van MIJN.

Zwemmen met MIJN! Dat is deze zomer mogelijk voor zowel
jongens als meisjes. Het Nederlandse kindermerk MIJN heeft
twee prachtige setjes ontworpen in navy blauw.

Voor de meiden is er de bikini, uitgewerkt met sierlijke strikjes
en speelse ruches over de schouder heen. Jongens dragen
de zwembroek, deze heeft een stoere look door de korte
pijpjes. Met de badkleding van MIJN ga je geheel in stijl naar
het strand!
De badkleding is een extra aanvulling op de zomercollectie
van MIJN. Het maakt de zomer compleet! De bikini is
verkrijgbaar voor
29,95 en de zwembroek voor 18,95.

De kleding van MIJN is verkrijgbaar in de maten 92 t/m 164,
voor meisjes en vanaf deze zomer ook voor jongens. Kijk
voor meer informatie op
www.mijn-kleding.nl

Reacties