MIJN neemt deel aan Petite – Fashion for Kids tijdens Amsterdam Fashion Week 2013

Ook voor kinderen is er tijdens de komende editie van de Amsterdam Fashion Week wat te beleven. Onder de naam Petite - Fashion for Kids worden diverse modeshows voor en door kinderen georganiseerd. Deze shows zullen op zaterdag 19 januari 2013 in het College Hotel & zondag 20 januari 2013 in het Conservatorium hotel plaatsvinden. MIJN is één van de kids labels zijn die aan deze modeshow zal deelnemen.

Voor MIJN is het een nieuwe mijlpaal in het nog korte bestaan van dit nieuwe kinderkledingmerk. MIJN is anderhalf jaar geleden gestart met het uitbrengen van haar eerste collectie. In deze korte tijd is MIJN uitgegroeid naar ruim 70 winkels in binnen- en buitenland. De verwachting is dat dit aantal de komende jaren groeit door de recente samenwerking die MIJN is gestart met agenten in Engeland, Spanje, Ierland en Verenigde Staten. MIJN is al vertegenwoordigd in Duitsland.
 

MIJN is een nieuw en origineel kinderkledingmerk. MIJN onderscheidt zich door gebruik van organic materialen en door een herkenbare stijl.
 

MIJN is er voor meisjes en jongens en is verkrijgbaar in de maten 92 t/m 158-164 jaar.

Reacties