MIJN vakantieliefde

Zomers schijnt de zon en gaan we met zijn allen naar het strand toe, met een beetje geluk zelfs op vakantie. Een mooie tijd om buiten van het mooie weer te genieten. MIJN heeft hier de ideale collectie bij ontworpen, voor meisjes en voor jongens.


Bij het zien van de collectie van MIJN ben je direct verliefd. Vlinders in je buik! Er is geen leuker gevoel te bedenken. In de comfortabele broekjes, gecombineerd met een fijn T-shirt of mooie top straal je op het strand. Als je straalt, doet de wereld met je mee. Een vriendje of vriendinnetje vind je zo en met een vakantieliefde wordt de zomer nog een stukje warmer.

 
De kleding van MIJN is verkrijgbaar in de maten 92 t/m 164, voor meisjes en vanaf deze zomer ook voor jongens. Kijk voor meer informatie op www.mijn-kleding.nl

Reacties